nesto sto nije gotovo

imas li kada osjecaj da te nitko neshvaca
da si drugciji od drugih i nitko te ne prihvaca
ja imam taj osjecaj ,imam ga stalno
pojavilo se to u ovoj godini mog zivota
ti me stalno gledaju kao pasijeg skota
jer niko ne razumije,sta ovaj zivot umije
svaki dan moj zivot sve sve vise crni je
osnovnu sam prosao s dobrim il sa tri
prvi dan u srednjoj morzili su me svi
jos me neki mrze,znam i ti si među njima
kazem sto mislimi svađam se sa svima
jer na sranja sam naucio i nesto razlucio
da dobari uvijek padaju od malena sam zakljucio
i zato mi je zlo od nekih ljudi,lose cudi
u meni se mrznja malo po malo budi
rekla si mi curo da malo cijenim svoje
to je zato sto mi je zivot od malena crne boje
pa se pnekad pitam da li mi zivot vrijedi ista
sudeci po svemu ja sam nitko oi nista
sudeci po starijima sudeci po tebi
zivot mi je sranje jesi sada heppy


objavio
kristijan stipic
aka crazy mdf dogg

Primjedbe

Popularni postovi